مدرسه

ساخت وبلاگ

اثرات رتبه بندی شرکت های بیمه در ایران و طبقه بندی روش شناسی آن

  • اثرات رتبه بندی شرکت های بیمه در ایران و طبقه بندی روش شناسی آن

    دید کلی :

    هدف از این پایان نامه اثرات رتبه بندی شرکت های بیمه در ایران و طبقه بندی روش شناسی آن بصورت کامل و جامع و با منابع جدید می باشد

    توضیحات کامل :

    دانلود پایان نامه رشته بیمه

    اثرات رتبه بندی شرکت های بیمه در ایران و طبقه بندی روش شناسی آن

    هدف از این پایان نامه اثرات رتبه بندی شرکت های بیمه در ایران و طبقه بندی روش شناسی آن بصورت کامل و جامع و با منابع جدید می باشد

    مقدمه:
    موضوع رتبه بندی بنگاههای اقتصادی کشور و تأثیر آن بر قدرت مانور شرکت های مورد رتبه بندی در سطح بازارهای داخلی و بین المللی بسیار حائز اهمیّت است و بی گمان، اهمیّت و ضرورت آن برای فعالان و برنامه ریزان اقتصادی کشور کاملاً مشخص است. اما اهمیّت هر نوع رتبه بندی تا حدود زیادی بستگی به میزان تخصص و تجربه و توانایی و اختیارات مؤسسات متصدی رتبه بندی دارد. با توجه به اینکه مؤسسات رتبه بندی بین المللی به دلایل سیاسی رغبتی به ارزیابی و رتبه بندی بنگاههای اقتصادی ایران ندارند، لذا در این زمینه باید به توانمندی های سازمان ها و مؤسسات داخلی اکتفا کرد (یاری، 1389، ص 34).


    2-5-2- تعریف رتبه بندی:
    -    رتبه بندی؛ ارزیابی و قضاوتی است که شخص ثالث یا یک سازمان مستقل و غیر ذینفع درباره اعتبار یک شرکت به عمل می آورد. 
    -    رتبه بندی؛ سنجش یک موضوع با موضوعات مشابه به منظور تعیین و برتری آن نسبت به دیگران، این سنجش می تواند نسبت به وضعیت مالی یا اعتباری یک فرد یا یک موسسه باشد. رتبه بندی عبارتست از؛ تنظیم اشیاء یا افراد بر مبنای یک ویژگی معین یا مجموعه از اختصاصات آنها (عزیزی نقش، 1390). 


    طبقات روش شناسي رتبه بندي:

    فینچ روش شناسي رتبه بندي را سه طبقه ذيل معرفي مي كند كه عبارتند از :
    الف) روش شناسي رتبه بندي درخواست شده؛
    ب) روش شناسي رتبه بندي بدون درخواست؛
    ج) روش شناسي رتبه بندي مبني بر همكاري.


    در روش هاي فوق منابع اطلاعاتي هر روش متفاوت مي باشد. جهت رتبه بندي در روش شناسي رتبه بندي درخواست شده كه از آن تحت عنوان روش شناسي رتبه بندي تعاملي نيز ياد مي شود، هم از اطلاعات عمومي و هم از اطلاعات غير عمومي استفاده مي شود. جهت رتبه بندي در روش رتبه بندي بدون درخواست كه صرفاً يك رتبه بندي آماري مي باشد از اطلاعاتي كه در دسترس عموم می باشد، استفاده مي شود. در رتبه بندي مبتني بر همكاري، مؤسسه رتبه بندي از اطلاعات عمومي بعلاوه اطلاعات تكميلي كه ممكن است مستلزم تحقيق ميداني، مصاحبه و ساير انواع داده هاي خاص مورد نياز غير عمومي باشد، استفاده كند. در كل رتبه بندي مبتني بر همكاري يك روش شناسي قابل قبول تري مي باشد، چرا كه اين روش تضاد بالقوه منافع مبراست و از درجه بالايي از قابليت اعتماد در منابع اطلاعاتي خود برخوردار مي باشد. 


    كي پي ام جي، روش شناسي هاي رتبه بندي را به دو دسته طبقه بندي مي كند. اين دو دسته شامل رتبه بندي توان مالي و رتبه بندي اعتباري (كفايت سرمايه ) مي باشد (میرزائی و صفری، 1388، ص 24). رتبه بندي قدرت مالي ديدگاهي در مورد توانايي شركت بيمه در پرداخت مطالبات بيمه گذاران ارشد و تعهدات به موقع آنها مي باشد. شركت هاي بيمه كه اعتبار آنها با توجه به يك بدهي خاص (بلند مدت و كوتاه مدت) ارزيابي مي شود مي توانند رتبه بندي بدهي دريافت كنند. 
    لازم به ذكر است كه مؤسسه رتبه بندي نبايد به هيچ كدام از روش هاي فوق اتكا كند و در عوض بايد روش خاص خود را بر مبناي اطلاعاتي كه مستقيماً از موسسات بيمه دريافت مي كند شكل دهد (میرزائی و صفری، 1388، ص 25).


     مزایا و اثرات رتبه بندی شرکت های بیمه :
    -    توسعه شرکت و اقبال کارگزاران و نمایندگی ها برای اخذ نمایندگی؛
    -    کمک به نهاد ناظر در امر نظارت؛
    -    ارزیابی و ارزشیابی عملکرد در شرکت های بیمه؛ 
    -    کمک به تصمیم گیری سرمایه گذران جهت خرید سهام شرکت های بیمه؛ 
    -    کمک به وام دهندگان (مؤسسات مالی و اعتباری) جهت ارائه وام به شرکت های بیمه؛ 
    -    کمک به تصمیم گیری مصرف کنندگان محصولات بیمه ای؛ 
    -    خرید بیمه اتکایی (پیشین، 1388، ص 23). 


    فهرست مطالب
    2-5- مروری بر رتبه بندی در صنعت بیمه
    2-5-1- مقدمه
    2-5-2- تعریف رتبه بندی
    2-5-3- منظور از رتبه بندی در صنعت بیمه
    2-5-4- تفاوت مفهوم رتبه بندی با رده بندی
    2-5-5- دلایل و ضرورت رتبه بندی در صنعت بیمه ایران
    2-5-6- اهداف رتبه بندی شرکت های بیمه
    2-5-7- مزایا و اثرات رتبه بندی شرکت های بیمه
    2-5-8- چالش ها و محدودیت های رتبه بندی شرکت های بیمه در ایران
    2-5-9- مشكلات اجرايي رتبه بندي مؤسسات بیمه در ايران
    2-5-10- متدولوژي (روش شناسی) رتبه بندي شركت هاي بيمه
    2-5-11- طبقات روش شناسي رتبه بندي
    2-5-12- مهم ترين فاكتور هاي مؤثر در تعيين نوع متدولوژي رتبه بندي

    2-6- مطالعات تجربی ارزیابی عملکرد 
    2-6-1- جمع بندی ادبیات تحقیق
    2-7- مدل پیشنهادی تحقیق
    2-7-1- مدل کلان (مفهومی)
    2-7-2- مدل خرد (عملیاتی)

    منابع

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

مدرسه...
ما را در سایت مدرسه دنبال می کنید

برچسب : اثرات,رتبه,بندی,شرکت,های,بیمه,در,ایران,و,طبقه,بندی,روش,شناسی,آن, نویسنده : kavoosifar kelassavval بازدید : 253 تاريخ : جمعه 29 تير 1397 ساعت: 3:04

 

دنیای اقتصاد : یکی از چالش هایی که بسیاری از شرکت های مستقر در شهر تهران با آن مواجه هستند، تهیه غذای پرسنلی با کیفیت و سالم همراه با قیمت مناسب برای کارمندان است. تنوع ذائقه و سلیقه کارمندان چالش تهیه غذای با کیفیت پرسنلی را دوچندان کرده است.

سرویس غذای شرکتی "مامان‌پز" با دارا بودن منوهای شرکتی بسیار متنوع و قیمت مناسب هم اکنون با شرکت‌های بزرگ و معتبری در تهران همکاری دارد. در این سرویس هم‌اکنون بیش از ۴۰۰ کدبانوی هنرمند و ۱۰۰ رستوران برتر حضور فعال دارند و امکان سفارش انواع غذاها در سراسر تهران را برای شرکت ها فراهم کرده‌اند.

photo_2018-06-26_12-32-46

سرویس غذای شرکتی مامان‌پز با به کارگیری فرایند های کنترل کیفیت غذا به صورت دوره ای، غذاهای شرکتی را در چندین سطح مختلف کنترل می کند تا کیفیت غذای تحویل شده به مشتریان را تضمین نماید. مادرانی که به عنوان همکار در وب سایتمامان‌پز فعالیت دارند، دارای کارت بهداشت از مراکز بهداشت شهر تهران می‌باشند. با ارزیابی مستمر و دریافت بازخور از مشتریان و ارزیابی کیفی و کمی غذاها قبل و پس از تحویل به مشتری باعث شده تا سرویس غذای پرسنلی مامان‌پز دارای بالاترین سطح کیفیت و کمیت در شهر تهران باشد.

photo_2018-06-26_12-34-44

ویژگی های سرویس غذای شرکتی مامان‌پز

  • برنج صد در صد ایرانی برای تمامی غذاهای شرکتی

  • تنوع بالای منوی غذای پرسنلی

  • امکان اعمال تغییر در مواد اولیه یا نحوه پخت غذا متناسب با نیازهای شرکت

  • تحویل رایگان غذا برای سفارشات شرکتی در سراسر تهران مطابق با زمان اعلام شده

  • تحویل غذا در ظروف آلومینیومی و به صورت گرم

  • همچنین مشتریان شرکتی که برای اولین بار مایل به استفاده از سرویس غذای شرکتی مامان‌پز هستند، می توانند با مراجعه به وب‌سایت مامان‌پز از تخفیفات ویژه‌‌ای نظیر 50% تخفیف ویژه ماه اول یا دریافت 1 ماه عصرانه رایگان برای پرسنل خود بهره ببرند.

    photo_2018-06-26_12-37-26

    برای ورود به صفحه غذای شرکتی مامان‌پز کافیست بر روی لینک زیر کلیک کنید

    سرویس غذای شرکتی مامان‌پز

 

مدرسه...
ما را در سایت مدرسه دنبال می کنید

برچسب : سفارش,غذای,شرکتی,مامان‌پز,با,۵۰درصد,تخفیف,ویژه,ماه,اول,غذای شرکتی ,غذای مامان پز, نویسنده : kavoosifar kelassavval بازدید : 218 تاريخ : پنجشنبه 28 تير 1397 ساعت: 14:04

دانلود بازی Titan Quest برای PS4 – نسخه هک شده DUPLEX

  • دانلود بازی Titan Quest برای PS4 – نسخه هک شده DUPLEX

    دانلود بازی Titan Quest برای PS4 شامل بازی اصلی و بسته Immortal Throne می‌شود. سال گذشته THQ Nordic نسخه‌ی Anniversary Edition عنوان Titan Quest را برای رایانه‌های شخصی منتشر کرد. انتشار نسخه‌ی ذکر شده به مناسبت سالگرد ده سالگی این عنوان بود و به نوعی یک گرامیداشت محسوب می‌شد. Titan Quest: Anniversary Edition یک نسخه‌ی بهبود یافته از عنوان اصلی بود. این نسخه علاوه بر بهتر شدن گیم پلی و دایر شدن بخش چندنفره‌ی بازی، اولین بسته‌ی گسترش دهنده‌ی بازی (Immortal Throne) را نیز شامل می‌شد.

    حال، دقیقا همین نسخه ی Titan Quest: Anniversary Edition برای کنسول های نسل هشتمی تحت عنوان Titan Quest منتشر شده است. نسخه‌های کنسولی بازی در دو مدل استاندارد و Collector’s Edition در دسترس خواهند بود. نسخه‌ی ۱۲۰ دلاری Titan Quest: Anniversary Edition علاوه بر محتویات نسخه‌ی استاندارد شامل یک کلاه‌خود یونانی شبیه سازی شده با اندازه‌ی بیست و سه سانتی‌متر، یک دفترچه‌ی یادداشت و بسته بندی ویژه خواهد بود. یک باندل مشابه نیز به همراه نسخه‌ی رایانه‌ای بازی عرضه می‌شود که با قیمت ۱۱۰ دلار به فروش می‌رسد. نسخه‌های کنسولی Titan Quest: Anniversary Edition علاوه بر بهبود در گیم‌‌پلی شامل پشتیبانی کامل از کنترلر هستند.

    Titan Quest (CUSA-08366) PS4-DUPLEX

    قابل اجرا بر روی Exploit 5.05 و اکسپلویت های بالاتر

    دانلود-بازی-Titan-Quest-ps4

    From Age of Empires co-creator Brian Sullivan and Braveheart writer Randall Wallace comes an innovative action role playing game set in ancient Greece, Egypt and Asia. The Titans have escaped their eteal prison, wreaking havoc upon the earth. The gods seek a hero who can tu the tide in an epic struggle that will determine the fate of both men and gods. Are you ready for the quest?

    سیستم مورد نیاز

    For now, in order to play our rips you will need :

    – a PS4 with Firmware 5.05 or upper

    – a computer to run the PS4 Exploit Host

    آموزش نصب عناوین هک شده ی PS4 نیازمند دقت است. لطفا ابتدا جهت مشاهده ی روش جیلبریک کردن دستگاه خود، به پست ذیل مراجعه کنید:

    آموزش نصب تصویری و قدم به قدم هک کردن کنسول PS4 به نسخه Exploit FW5.05

    ——

    آموزش نصب بازی:

    ۱) ابتدا تمامی فایل های فشرده دانلودشده را توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

    ۲) فایل pkg بدست آمده را بر روی هارد خود که به exFAT فرمت شده است، منتقل کنید. دقت داشته باشید که حتما در هیچ فولدری درون هارد اکسترنال خود کپی نکنید. بلکه فقط در آدرس اصلی هارد اکسترنال باشد نه هیچ زیرشاخه دیگری.

    ۳) هارد خود را به کنسول PS4 متصل کنید. باتوجه به فعال بودن بخش Debug Settings بعد از هک شدن کنسول، وارد این بخش شوید. یعنی آدرس Settings => Debug Settings در کنسول.

    ۴) به آدرس Debug Settings => Game => Package Installer مراجعه کنید. فایل دانلودی شما که در گام دوم بدست آمده، در اینجا نمایش داده خواهد شد.

    ۵) با زدن کلید X نصب را شروع کنید. پس از اتمام نصب، بازی بر روی صفحه اصلی کنسول شما نمایش داده خواهد شد.

    رزرو مکان تبلیغاتی

    اینجا محل تبلیغات شماست. برای رزرو، لطفا با ایمیل [email protected] در ارتباط باشید.

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

مدرسه...
ما را در سایت مدرسه دنبال می کنید

برچسب : دانلود,بازی,Titan,Quest,برای,PS4,,نسخه,هک,شده,DUPLEX, نویسنده : kavoosifar kelassavval بازدید : 245 تاريخ : سه شنبه 26 تير 1397 ساعت: 15:54

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

مدرسه...
ما را در سایت مدرسه دنبال می کنید

برچسب : نمونه,سوالات,امتحان,نگارش,پایه,یازدهم, نویسنده : kavoosifar kelassavval بازدید : 180 تاريخ : سه شنبه 26 تير 1397 ساعت: 10:58

پاورپوینت بررسی نور پردازی فضای فرهنگی آموزشی کودکان

  • پاورپوینت بررسی نور پردازی فضای فرهنگی آموزشی کودکان

    دید کلی :

    پاورپوینت بررسی نور پردازی فضای فرهنگی آموزشی کودکان در 52 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت ppt

    توضیحات کامل :

    پاورپوینت بررسی نور پردازی فضای فرهنگی آموزشی کودکان در 52 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت ppt

    فهرست مطالب

    چکیده
    مقدمه
    ماهیت دوران کودکی
    اهمیت وارزش بازی
    اهداف تربیتی بازی
    عوامل مؤثر در بازی
    ارزش درمانی بازی
    رنگ درمعماری
    خصوصیت رنگ ها
    شکل و رنگ
    كودكان و رنگ ها 
    معماری کودک
    دریافت حسی و هوشی فضای معماری 
    ویژگی های کالبدی فضا
    ظاهر ساختمان
    راه رو و راه پله 
    کف،جداره،سقف
    مبلمان
    ویژگی های محیطی فضا
    نور و روشنایی
    شناخت چشمه های نور
    نتیجه گیری
    پیشنهاد برای حل مسئله
    منابع

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

مدرسه...
ما را در سایت مدرسه دنبال می کنید

برچسب : پاورپوینت,بررسی,نور,پردازی,فضای,فرهنگی,آموزشی,کودکان, نویسنده : kavoosifar kelassavval بازدید : 208 تاريخ : سه شنبه 26 تير 1397 ساعت: 2:11

لینک دوستان

خبرنامه